
Niet aangekomen op je bestemming?
Ah dat is heel vervelend. Al maanden kijk je uit naar het moment dat je op vakantie gaat. Maar dan door onverwachtse problemen kom je niet aan op je bestemming. In dit soort gevallen moet je contact gaan leggen met je reis organisatie. De problemen kunnen divers zijn. Als je gaat vliegen en het weer op je bestemming is slecht kan je vlucht geannuleerd worden of de grenzen zijn dicht. Als je met de auto gaat kan je auto het dus danig begeven dat je noodgedwongen terug moet. Het zijn enkele voorbeelden waardoor je niet op je bestemming aankomt.
Maar wat te doen dan? Aller eerst moet je er achter komen wat er is. Als je op het vliegveld staat vraag na wat er is en of er alternatieven zijn. In het ergste geval moet je contact leggen met je reis organisatie. Het is dan aan de organisatie om je verder te helpen. Uiteraard kan je ze ook mailen mochten ze niet bereikbaar zijn. De meeste organisaties hebben bepaalde werktijden, bij sommige bedrijven kan je de spoedlijn bellen. die zijn altijd bereikbaar.
Conclusie: je reis verloopt anders dan verwacht. Ben je met de auto dan kan je het beste het bedrijf waar je geboekt heb op de hoogte brengen. Je kan altijd je geld terug vragen of vergoed krijgen via je reis verzekering. Sommige bedrijven zijn er moeilijk in houd daar rekening mee. Let daarom goed op wat er is afgesproken. Meestal staat het in je email.
Didn't arrive at your destination?
Oh, that's really annoying. You've been looking forward to the moment you go on holiday for months. But then, due to unexpected problems, you don't arrive at your destination. In these cases, you need to contact your travel organisation. The problems can be diverse. If you fly and the weather at your destination is bad, your flight can be cancelled or the borders are closed. If you go by car, your car can break down so badly that you have to go back. These are a few examples of why you don't arrive at your destination.
But what to do then? First of all, you need to find out what's going on. When you're at the airport, ask what's going on and whether there are alternatives. In the worst case, you need to contact your travel organisation. It is then up to the organisation to help you further. Of course, you can also email them if they are not available. Most organisations have certain working hours, and at some companies you can call the emergency line. They are always available
Conclusion: your trip is not going as expected. If you are traveling by car, it is best to inform the company where you booked. You can always ask for your money back or get reimbursed through your travel insurance. Some companies are difficult, keep that in mind. Therefore, pay close attention to what has been agreed. Usually it is in your email. .
Reactie plaatsen
Reacties